Swedish Idol =)

Idol!

De såg vi på igår,
Asså Michael Jackson har ju så många sjukt bra låtar.
Så jag tycker det var väldigt roligt att valde de temat!
Men sen tycker jag väldigt bra om Tove, hon är min favorit.
Hmm...men igår va hon faktiskt inte bra...
Så himla synd att hon valde en för svår låt.

Erik, Reza, Erika, Eddie o Mariette var jätte duktiga!
O faktiskt tyckte jag att Rabhi var bra, hehe.

Men fan Tove, nästa gång gör du de bättre!

 

 

Var de rätt att Camilla åkte ut??!!

Ja för fan det tycker jag,

vill inte höra schlager på Idol!

Efter Idol blev de utgång för min del,

Min vän Thang va på besök igen från Norge!

Alltid lika roligt att träffa honom.

 

Snart kommer lillsis o hälsar på =)

Få se vad vi hittar på, men efter igår är jag ganska trött.

Kanske lite Nintendo 8 bitars, why not!

 

Nu blir de fylla kroppen med massa vatten,

håller på att torka ut, hehe!

 

bye bye

take care so will I


Kommentarer
Postat av: elin

heej, ja kunde inte ringa dej igår=/. min telefon dog självklart.suckar!!



men du kom ut såg jag =)

2009-10-17 @ 15:05:48
URL: http://cinderella.mittspejs.se
Postat av: myself

Tja! jaha ok, de var ju synd! Yes de gjorde jag =)

2009-10-17 @ 15:46:15

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0