The sky is white as snow

Himmelen är vit som snö idag,
o de duggregnar usch va tråkigt.
Folk säger att man kan bli lite lätt deppig när hösten är här.
Hm,,jag tror att de finns något i det.
Kan man inte få sommar året om?
Jo visst man kan de, men då måste man ju flytta.

Hittade en video från helgen.
Det handlar om att Tommy håller på att förklara
att han såg o pratade med 2 tejer som hånglade framför honom,
o tydligen blev de jätte sura på honom när han gick fram
o började prata med dom.
Tommy ville antagligen vara med,
men det ville inte dom för att de var lesbiska, haha!



(ljudet är inte det bästa eftersom det är ute på krogen o filmat med mobilen)

Idag ska jag o Johan handla lite efter han har slutat jobba,
sedan ikväll ska han spela ps3 med Andreas o jag ska?
hehe ingen aning, någon som vill hitta på något?

Jag skulle vilja äga en rosa halsduk, mössa o vantar =)
Få se vad stan har att erbjuda!


bye bye
take care so will I


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nu har jag läst himmelen är vit som snö 10 ggr. Uppdatera!!! hehe Kram och puss

2009-10-25 @ 18:05:14
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/
Postat av: myself

hoppsan!!!! sorry!

2009-10-25 @ 23:54:06

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0