Tired, need to sleep...

I´s late and I need to sleep!
"But my nose is bleeding"

Idag vaknade jag med värsta förkylningen,
kunde knappt andas, åh de var så jobbigt!
Under dagen har de varit ganska ok,
men nu när kvällen kommer om man snart ska sova så blir det värre.
Täppt som bara den...hehe...

Hade även krångel med internet i förmiddags,
usch att man kan vara så beroende av detta hehe.
Som om man inte har någon kontakt med någon utanför dörren.
Men det kom tillbax o då var Nicolina glad igen =P

Idag var vi handlade tränings skor o mössa till Johan,
asså de är verkligen dyrt med mössa!
Jisses, på Stadium kostar en mössa 300 spänn..
Men vi hittade klart på rea, hihihi!

Just därför hatar jag vintern,
Man behöver så mycket, vantar, mössa, halsduk, vinterjacka
o vinterskor. O allt blir bara dyrare o dyrare känns det som.
Bättre man flyttar till ett varmt o gott ställe.
Där man kan använda sandaler, linne o shorts helatiden =)

Jaha mammsen, skulle vi vinna på lotto eller??? hehe

Nu måste jag snyta mig o lägga mig.
God natt Sweden!

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0