Todelooo!

Halloj!

Började tvätta kl 07:00 idag, usch då! Det var tidigt för lilla mig.
Men de gick bra, sov lite mellan tvättarna hehe.
Mamma ringde även idag o ville lämna lite svamp som hon hade plockat,
så nu har jag äntligen rensat svampen, fryst in dom,
tvättat o vikt klart! =)

Igår kväll gjorde vi rent hela kylen,
åh va de känns rent, när man öppnar dörren så bara lyser de, haha!
Sedan tände jag lite ljus o vardagsrummet o gjorde de lite mysigt.
Tyckte Johan var så duktigt så.

Nu tänkte jag duscha innan Johan kommer hem,
sedan ska vi till Hylte o hälsa på familjen.
Min yngsta lillebror fyller år =)
O imorgon ska vi se fotbollen, jag är ju inte speciellt intresserad
av sport, men ibland kan de vara skoj!

Får ej glömma att ladda kameran så jag kan ta bilder
på mina söta små syskon!



Bilden är inte från poolen på vår balkong!

bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0