The weekend is over



Det blev inte alls som jag hade tänkt mig denna helgen,
fest båda fredag o lördag precis som förra helgen.
Lite för mycket, men visst har jag haft skoj =)
Nästa helg är det Halloween...få se vad som hittas på!
Har fått 2 förslag, men har inte riktigt bestämt mig ännu.
Jag gillar inte de där med maskerad fester,
men för en gång skull kanske de hade varit roligt!

Sitter just nu o tittar på tredje säsongen av Prison Break,
det är en bra serie! Mycket spännande.
Var tidigare idag hos mammsen o snackade lite skit,
o tände ett ljus på min gammelmormors o gammelmorfars grav.
Det började precis bli mörkt o det var lite små läskigt, hehe.
Ska nog även dit imorgon o stanna över natten =)
Fick se de små valparna idag! Jätte gulliga.
Jag fick en present av mammsen idag!
En Hello Kitty Adventskalender, hehe! =)



Mitt projekt genom att "renovera" min blogg,
gick inte så värst bra. Tyckte jag gjorde allt som man ska göra
för att kunna lägga upp en bild, men ikke sa nicke.
Det gick visst inte! hmm...undrar var felet är....

Ne om kanske skulle läsa lite blogg o sedan försöka sova,
jag sitter hellre upp länge framför datorn o tröttar ut mig
än att ligga i sängen 1-2 timmar utan att somna...

bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0