Arbetsintervju idag gick bajs...



Igår lekte jag med lillsyrran, o vi tog en bio.
"Flickan som lekte med elden" trodde jag skulle vara 5 gånger bättre
om jag ska vara ärlig. Tycker inte att de var någon biofilm...
Den var över 2 timmar lång o hade nog varit bättre om de hade gjort
den lite kortare faktiskt.
Den första filmen är mycket bättre tycker jag iallafall.
Men de brukar väl oftast vara så att första filmen är bäst.


Igår såg jag på Arbetsförmedlingens hemsida att de söker
folk på "Tre hjärtan", o de jobbet sökte jag idag genom ett telefonsamtal.
O fick även gå på en Arbetsintervju samma dag =)

Men det verkligen riktigtdåligt måste jag säg.
Jag fick tre frågor sen var det över:
1: Hur gammal är du?
2: Vad har du tidigare arbetat med?
3: Hur många tallrikar kan du bära?



O eftersom jag inte har lärt mig att bära många tallrikar så sa han:
Då är det ett nej!
Sedan gick jag, tyvärr fick jag ingen chans att lära mig =(
Tycker att han kunde frågat mig de i telefon
om han tycker de är så viktigt.
Men de är ju alltid så man får ju lätt förhoppningar!

Nu är lillsyrran hemma o duschar men kommer tillbaka
senare o då ska vi laga lite mat,
undrar vad de blir för gott idag?

bye bye
take care so will I
 


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0