=)



Hej alla knasbollar!



Idag åkte Johan =( Man känner direkt att de blir lite ensamt,
o man blir lätt rastlös för man vet att han inte kommer hem förrän om 1 vecka.
Usch jag blir så himla avunsjuk så de är inte sant! hihihiii
 Men jag hoppas o vet att de får himla kul ihop!

Igår gjorde jag en suveränt god köttfärspaj!!!
Den skulle ni smakat på =)
 Vi hyrde även filmen "Män som hatar kvinnor"
Den var riktigt bra för att vara en Svensk film tycker jag!
Jag skulle gärna vilja se den andra delen som går på bio nu " Flickan som lekte med elden".
Någon som har sett den första filmen o vill se den andra med mig?

Nu måste jag lämna tillbaka filmen på Hemmakväll,
o kanske köpa mig något gott o äta.
Sedan har jag ingen aning vad som händer.

Jag skulle vilja göra något kul medans jag kan,
när mannen i huset är iväg. hahaha!
Jag menar att nu behöver jag inte tänkta på att bädda sängen,
diska, tvätta o laga mat! mohahaha!
Jag skojar bara, de mesta gör vi väl tillsammans.

Egentligen är han ju inte mannen i huset,
utan de är klart jag som bestämmer, o de vet han oxå!
hahahahaha.

bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0