Filipino party



Idag är det söndag o jag är faktiskt ganska trött efter helgen.
Johan står just nu o stryker kläder =P!!!
Jo han ska ju iväg till Turkiet med hans syskon o de åker på onsdag.
Så han har precis börjat packa lite smått.
Igår var Johan hemma med vår vän Jan medans jag hängde med
pappa o de till en Filippinsk fest!

Det var nämligen en Filippinsk kändis som fyllde år.
Hon heter Kitchie Nadal o är en sångerska.
Hon o hennes band var på turne =)
Det var massa god mat o knasiga Filippiner hehehe!

Kitchie spelade även hennes låtar, himla bra!
Har bara lyssnat lite på henne innan jag åkte iväg på festen.
Jag köpte mig en skiva av henne o klart måste den signeras!
Tyvärr hade hon en dålig penna så det syntes inte så bra =(

Här kommer lite bilder iallafall!



     



HAHAHA! Jag o mina styvmammas kusin Robin var ju
tvugna att vara med på bild med henne =P hihihiii



bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0