Fuck off!

Ringde Hotellet ännu en gång för att se om min gamla chef

har skrivit på papprena...åh vad tror ni!!??

 

Klart inte! Han sa att han skulle fixa det förra veckan o skicka de till mig.

Men eftersom jag inte fått något på posten än så visste jag redan.

 

Vilket RÖVHÅL till människa om man får säga så!

Han har gjort så många gånger förbannad förr, att nu känner

jag mig bara ledsen!

Han sa att jag har ju massa löner o sånt o göra,

Men hallåååååååå det är inte mitt problem sa jag till honom!

Imorgon lovade han att han skulle göra detta,

men det litar jag absolut inte på!!!

 

Sök aldrig jobb på Hotell Temperance så länge

det är han som jobbar där.

Det blir bara skit, o så är de tyvärr...

 

Att jag skulle bli så jävla sur denna kvällen,

dagen innan Johan ska åka till Turkiet det var ju trist.


Kommentarer
Postat av: Cecci

Tina fick aldrig några papper heller. konstigt att han kan ha företag.

Kanske nåt för Hallandsposten? eller hota med att gå till Hallandsposten

kram

2009-09-23 @ 07:58:34

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0