Lady Gaga...a women? a man? man and women?



Jag kanske är lite sent ute,
men har ni hört att Lady Gaga har en snopp o en mutta??!! hihihiii.
Kunde verkligen inte sluta skratta när jag hörde detta!
Hur lyckas hon isåfall dölja den så jävla bra då?
De är ju helt sjukt! hahaha.
Jag undrar om detta verkligen är sant?
Innan hon blev artist jobbade hon som strippa.



Om hon nu har både snopp o mutta,
då undrar jag om hon oxå har bollar??!! haha!

Nu över till något helt annat!
Såg ni Idol igår? =)
Jag tycker de är lika roligt varje år att se audition!
De fanns ju några riktigt duktiga måste jag säg.

Nu ska jag duscha o fixa mig lite,
sen blir de en sväng till stan med min kusin Elin.

bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0