pancakes! i love it!

 

Snart är den här veckan slut!

Idag kom Johan med förslaget att vi skulle göra pannkakor

till kvällsmat,,,åååhh de blev så gott! Men tyvärr slår inget

mammas goda pannkakor, förstår inte varför jag inte kan lyckas

göra som hennes??!! Mamma vad är din hemlighet, hehe?

 

Denna veckan har inte hänt så mycket, ganska skönt dock!

Förutom idag har jag haft fullt upp med städning o tvättning.

Jag blev så himla sur när jag kom ner till tvättstugan o så lappen

på den ena maskinen - ur funktion!!!

Att det alltid ska krånga med tvättmaskinerna o torktumlarna

i denna byggnad! Man får verkligen lust att flytta!

När ingenting funkar som det ska, ni bara tjänar en jävla massa pengar!

Utan att lägga ner tid o enegi på huset...förstår inte...

Vill ni inte att folk ska trivas eller?

Hade varit gött att flytta, men samtidigt trivs vi.

Eftersom vi bor i ett ganska bra läge i stan =)

 

bye bye

take care so will I


Kommentarer
Postat av: Cecci

Mammas mat. så är det väl alltid. svårt att göra likt. kan det vara en tesked extra kärlek till den som ska äta det? hihi

2009-09-04 @ 09:45:35
Postat av: Anonym

Tror säkert att dina är lika goda som mina, jag gör ju aldrig efter recept, jag bara slänger i vad som behövs.

2009-09-04 @ 10:51:23
Postat av: myself

Cissi, var hittar man en tesked kärlek? hehe

2009-09-04 @ 11:59:38

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0