Ge mig lite sooool



Den här tisdagen har riktigt tråkigt väder,
allt är bara vitt, grått o trist.
Men de är nog bra väder för att tvätta lite kläder.
Jag hoppas verkligen att båda maskinerna fungerar denna gång!

Igår var jag öven o köpte mig lite färg, penslar o dukar.
De är ingen billig hobby precis, hehe.
Jag funderar ärligt talat på att köpa mig ett litet staffli,
man får så himla ont i nacken o ryggen när man sitter o målar
vid köksbordet. Men de är oxå en konst att måla på ett staffli,
så vi får se hur de blir!



Vad ska man göra för mat idag då?
Varje dag ställer man sig samma fråga....
O man har ju ett antal dagar kvar att leva, så de blir många frågor!
Om man kanske borde testa o laga något nytt =)

Ne nu ska jag först ska jag trycka i mig en sen frukost,
ägg, fil, o macka!
Sen blir de sortera tvätt.

bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0