soft weekend!



Den här helgen har faktiskt varit ganska lugn!
Vi var hos mammsen i Fredags, hjälpte henne med lite saker
o rökte vattenpipa, yey! hehe.
Igår blev de prison break halva dagen, hihihii!
O idag blir det inte så mycket mer =)





Imorgon ska jag gå o skälla ut min gamsla chef hade jag tänkt =P
Han har ännu inte skickat mig ett arbetsgivar intyg från när
jag jobbade där. A-kassan godkände inte det förra, så nu
vill de ha ett nytt! O han är så jävla seeeeg!

Vet ni vad!! Dagens middag blir Tacos =)

Igår kväll gjorde jag även en ny tavla!
Jag hade ingen direkt fantasi så det blev likanande den rosa.



Nu har jag inte så mycket tid att hänga här,
jag måste skörda min farm på Facebook o sedan iväg o handla.
Hahahaha!

bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0