Monday...again!

 



Vaknade idag vid klockan 06:15,
somnade sedan om efter 07:00.

Blir så många tankar nu när man är arbetslös,
dagarna bara går o går.
Innan tyckte jag de var jobbigt att bara vara hemma.
Men nu är det någon vana, känns som att de är lördag
o söndag varje dag...framför allt söndag.

I fredes var min styvmammas kusin på besök =)
Han har inte varit ute på krogen här i Sverige,
o de tycker jag inte han kan missa hehe!
Yes, så de blev utgång, inte alls mycket folk ute.
Men det var väldigt trevligt!
I lördags blev de bio, såg någon film med Brad Pitt.
O jag vet faktiskt inte om filmen var så bra,
trodde mer att de skulle vara en krigsfilm med det var de inte.
Så jag somnade till lite i slutet =/
den var ju fan 2 ½ timme lång, haha!

Asså kan man gå till olika butiker o fråga om
man får ställa ut sina tavlor hos dem?
Någon som vet hur det funkar???



hmmm, känner mig lite lätt uttråkad idag.
Något måste hittas på!
Någon som vill åka en sväng till Gekås kanske? hehe
Bara för att åka iväg o göra något? så ring mig! hihihi

Ne! nu ska jag bädda sängen o diska!

bye bye
take care so will I


Kommentarer
Postat av: mamma

klart du kan fråga nån om du kan ställa ut dina tavlor. Jag står bakom dig vad som än händer, de vet du!! Du kan till och med fråga banken om du kan hänga dina tavlor där. puss / mamma

2009-09-14 @ 12:04:21

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0