Filmtips!

I fredags hyrde vi 3 filmer från Hemmakväll.
Måste nog erkänna att det är första gången som när man hyr 3
som alla är bra. Annars brukar man vara rätt bra på att hyra
dåliga filmer hehe!

Linje 1 2 3 kapad får 4 av 5 godisbitar
Närkontakt får 4 av 5 godisbitar
Bröllopsfotografen får 3 av 5 godisbitar



Filmen Närkontakt sägs vara en sann händelse,
och jag tycker nog att alla borde se den faktiskt.
Den handlar om Aliens kan man säg,
de visar även riktigt material i filmen för att man ska tro på Aliens.
Jag rös väldigt mycket och fick en obehaglig känsla i kroppen,
det är en thriller men lite skräck skulle jag säg.
Men som sagt allt går ju att fejka nu förtiden...

Men efter jag såg den här filmen kanske jag tror lite mer på Aliens
än förut, hehe! Vi kan väl ändå inte vara ensamma i hela universum?


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0