spännande

Jag och min Granne gick in till stan för att
köpa ett vitt linne och en Hoodie tröja!
För imorgon ska jag nämligen trycka kläderna
med mina egna teckningar som jag har målat
=)
Det ska bli spännande och se hur det blir,
Jag hoppas på de bästa resultat, hihi!

Tryckeriet heter Quick ´n easy!
Och ligger vid lilla Torg i Halmstad.
Jag ska kanske även lämna in en pärm till tryckeriet med
massa teckningar och bilder om några veckor,
och hoppas på att folk vill trycka mina knasiga teckningar!



Have a great evening!


Kommentarer
Postat av: Ida [Foto&vardag]

svar: Ja :) Okej ;)

2010-04-28 @ 21:08:28
URL: http://idaadidas.blogg.se/
Postat av: alexandra

Jag vill ha en gilla knapp :)

Hade jag haft en gilla knapp hade jag gillat detta inlägg.

Jag ska köpa en t-shirt med dina motiv på =)

2010-04-29 @ 14:16:45
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0