Värsta bussturen EVER!

Nu har jag kommit hem från härliga Oslo!
Igår bestämde vi oss för att gå ut och äta och ta någon drink.
Men det tillkom en del Fishermen Shots!
Blev lite mycket och vaknade idag 30 min innan bussen skulle gå!
Panik i högst grad!!!
Som tur var hade jag packat min saker kvällen innan,
men gud jag fattade ingenting denna morgon.
Eftersom man fick springa till bussen och hann jag ej köpa med mig
någon dricka eller snacks!

Frågan är varför ingen har berättat för mig att man inte
ska dricka alkohol dagen innan 5 timmars bussresa?! hehe.
De här var den värsta bussturen i mitt liv må jag säg!
Att inte kunna äta eller dricka när man är helt uttorkad
är ingen höjdare precis...
Usch va dåligt jag mådde.

Här kommer lite bilder från Oslo!





Här ser ni ett "Torn" bara byggt med små legobitar!
30,22 m är ganska högt!




Oslo är en Härlig och mysig stad!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0