älskar du att sova?

Jag och min vän Thang satt uppe och diskuterade om
varför man älskar att sova!!!

Nästan alla säger att de älskar att sova,
vilket jag också säger att jag gör.
Men hur vet du att du älskar att sova???
Man säger att en av de bästa finns i världen är att sova,

men hur vet du det när du sover???

Du känner ju inte ååååh va skönt det är och sova??!!

HAHA! Vi hade rätt kul när vi satt o pratade om de här.

Till slut sa Thang "man vill inte lägga sig och man vill inte vakna"
Då sa jag " vad är då meningen med livet?"

Man vill alltså ibland inte lägga sig, men när man har lagt sig vill man inte vakna.

Så det är på morgonen man man märker att man gillar att sova när

man egentligen inte vill gå upp?

Jag säger mer såhär, man älskar och ligga i sängen!
Men älskar att sova när du egentligen inte vet hur de känns är lite konstigt!
Haha, jag fattar knappt inte längre vad jag babblar om.
Man kan ha så roligt när man börjar prata om saker
som inte alltis finns svar på =)



Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0