come on....

De blev en lugn fredag!
Jag och mamma körde en sväng till Hylte och hälsade på min kära
kusin Martina. Därefter hämtade vi upp min vän Fredric.
Kvällen slutade med lite öl och massa trevlig snack!
Bättre kväll än väntad =)

O idag är de lördag!
Fredric åkte hem och mamma lagade god mat.
Senare tillbaka till stan!
Inga drirekta planer för kvällen, få helt enkelt se vad som händer.
Något oväntat får gärna hända!
Jag behöver action nu....



Hade inte varit fel o packa en resväska och bara åka iväg några
eller några veckor eller kanske till och med köpa sig en enkel biljett och
inte veta vad som händer. De är spänning de!....Man måste bara våga.
Skulle ni tycka att jag flyr min väg?


Kommentarer
Postat av: cissi

det blev ju allt lite action tillslut :P

2010-08-29 @ 01:26:46
URL: http://kivvi.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0