Ett paket till mig!

Kom hem från skolan och såg att jag har ett paket och hämta ut på Maxi!!! =)
En födelsedags present från min vän Alexandra och hennes sambo Petter!
Så fina saker med Hello kitty!!!
Jag gjorde en videoblogg när jag öppnade på videofy.me när jag öppnade
paketet!!! =) MEN! den verkar ju inte vilja funka! =(

Tusen tack så fina presenter, jag blev så glad!
Jag hoppas att videon vill som jag vill,
annars får jag lägga upp bilder imorgon,
för nu har jag lite brottom!
Iväg till en kompis och dricka vin sen vidare till stan en sväng!

Vad kan hända idag fredagen den 13:de?
Hoppas inget infaller er, ha en bra fredag!


Kommentarer
Postat av: alexandra

Va spännande =) Ska bli roligt o se filmen för o se vad du fick för fint =) Smart idé att filma by the way =P

2010-08-14 @ 17:31:16
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0