first lesson

Hade första och den enda lektionen idag och de var Spanska!
Men ska nog byta ut den till något annat.
Kändes inte som om jag var så intresserad,
man måste läsa något som är intressant annars blir det bara tråkigt.
Men i och för sig så är mina andra ämnen inte de roligaste heller, hehe!
Matte A, Engelska B, pedagogisk ledarskap.
Imorgon har jag alla dessa ämnen!

Har skaffat mig några block, pennor, miniräknare m.m.
Skulle bara behöva en ny väska så jag kan bära med mig allt.

Snart är det dax för sängen, börjar 08:10!
Usch fy fan, de är tidigt de, hehe!
Först hämta upp sista tvätten, 4 hela maskiner har jag tvättat och då fick jag
inte med mig allt....tvätt är nog bland de tråkigaste i hemmet.

Imorgon är de helg, se vad den bjuder mig på!
Jag behöver skratta! =)


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0