ForFuckSake

Mamma låg och vilade och jag kände att jag ville tillbaka till stan
och hon skulle köra mig, syster och hennes kompis!

Vi kör och kommer ca 100 m och märker att vi fått punktering!
En buss kör förbi och syster o hennes kompis flyger ut från bilen
till bussen och den kör med INGEN Nicolina, mmmm jag hann inte!

Åker tillbaka till mamma och och sätter mig vid datorn då är de inget
som funkar
, internet helt segt!

Hunden springer ut från altandörren och kraffsar och skäller för att han vill
in på framsidan. O jag öppnar dörrer och skiker kan du inte gå runt
någongång din idiot!
(sorry!)
Mamma börjar skratta och säger tänk på mina grannar...

Efter några minuter märker jag att jag har skurit mig på något,
och festen som jag nu skulle varit på har ju redan börjat och jag sitter
fast i Åled!

Jo jag är en aning sur, får vänta på nästa buss.
Tänkte att jag skulle slippa de eftersom jag har ganska mycker som
jag ska ha med mig hem....

Fredric ringde och vill festa. Han tar bussen klockan 22.20 från Torup.
Vilket innebär att han är inne vid elva tiden.
Betyder att jag måste hem med all packning, fixa mig o dricka något glas vin
och tillbaka till centrum för och möta upp honom
på typ 1½ timma...!!!

AAAAHHH



Frågan är hur kommer kvällen sluta
om den har börjat såhär??? hehehe

For fuck sake, va allt blev jobbigt!

-But I still got my cute smile-


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0