från hobby till verklighet?

Idag har vi finare väder, wohoo!

Fixat klart mig för dagen! Mina planer än sålänge:

-Gå till banken
-Plugga på mina englska glosor
-Tänka igenom mitt projekt arbete
-Laga något och äta

Jag har en idé när de gäller mitt projekt arbete!

Min tanke är att Måla tavlor och se hur långt man kan komma med dom!
Alltså först målar jag ett gäng tavlor, kanske 7 st och försöker att ha ett tema.
Senare försöka få ut min konst på exempel caféer, bibliotek eller möjligtvis
kunna ha en utställning/venissage i slutet av arbetet.
Tänkte även göra en egen blogg om detta,
så man kan följa hur jag ta mig till väga.

Berätta med bilder och text vad för material jag använder till mina tavlor
och vilka jag kontakter osv för att komma ut med sin hobby bland okända människor.

Meningen är väl att se hur långt en Hobby kan komma på bara några få månader.
Eller om man gör två olika teman, och se vilket tema man kommer längst med?

Vad tycker ni, låter det intressant?
Skulle ni följa bloggen?


Ni kanske möjligtvis har ett annat förslag, tell me!

Kommentarer
Postat av: cissi

låter väldigt intressant och roligt! Jag kommer defenitivt följa det =)

2010-08-26 @ 17:19:13
URL: http://kivvi.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0