...friday yesterday

Igår kväll tog jag med mig Lauri till en vän som heter Ina =)
Hade trevligt med old school musik som Aqua, steps, soap, tlc m.m!
De är minsann bra musik de!!! hehehe!
Jag och Lauri tog oss vidare in till stan för att skaka loss på dans golvet.

På väg till stan skadade jag min fot.
Hade ganska låga klackskor och såg inte trottoarkanten,
så jag trampade snett! O fy fasen va ont de gjorde!
Men med lite alkohol i kroppen försvann smärtat ganska snabbt, hehe.

De första jag kände när jag vaknade idag va: AJ MIN FOT!
Ja så nu haltar jag sakta men säkert.

 





Hade svårt o välja igår om jag skulle ha kjol eller byxor,
men de blev kjol för en gång skull! =)


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0