Go´morrrrron!

En väldigt seg kväll hade jag igår!
syster kom, hon åt, tittade lite på tv och somnade.
Hon vaknade efter 2 timmar, hon åt sen somnade jag!
Haha...
Som sagt en så otroligt spännande kväll!

 

Ställde även klockan på ringning till denna morgon,

men ingen vaknade!

Blev väckt av att min mobil ringer kl 10:20.

Det var från mina gamla praktikplats från leksaksbutiken

och frågade om jag hade tänkt att komma tillbaka i mitten av Augusti!

De kändes som att de ville ha tillbaka mig, soligt och höra.

Men nej tack, jag ska börja på komvux.

Och dessutom har de bara praktiskplats och ingenting mer =(

Nog om de! Tänkte väcka syster nu så vi kan äta frukost,
därefter en runda i stan! Det är någon GatuFestival som börjar idag!

Jag har en fråga:
Är det väldigt molnigt idag eller har Stora Enso flyttat till Halmstad?
(pappersfabriken i Hyltebruk)


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0