kylskåps fan

Enda sedan jag flyttade in har jag tyckt att kylskåpet inte
fungerar som det ska!

Jag har både sänkt och höjt kylen men...
Varje gång jag tar ut något från kylen så rinner de vatten från mina grejer!
Helt skumt! De kyler lite men inte tillräckligt!
Märkte senare att de droppade vatten inne i kylen och att under kylen är de vatten!
Ringde Hyresvärden!!!!

De kom en snubbe och tittade till den och han sa att han aldrig har sett så mycket vatten
i ett kylskåp förut. Jag ska få ett nytt och det skulle ta 2 hela veckor!!!
Nu har de blivit värre! Och det är 1 vecka kvar....

Försökte ta en närbild:
De ser kanske ut som is, men de är vatten i hela kylen!



Man vågar ju inte riktigt äta något....

Jag måste börja äta mer normalt igen,

måste få tillbaka aptiten! Ska inte gå ner mer i vikt...


Kommentarer
Postat av: cissi

oj som det ser ut! Så var det inte när jag bodde där.. Dom var och fixade kylen en gång för det var inte tillräckligt kallt, men nu verkar den ju ha lagt av helt..

2010-08-18 @ 20:32:43

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0