lite kvälls´snack!

De är som sagt natt...
Hundarna springer sunt i huset och alla andra sover hos mamma.
Jag sitter i köket, dricker cola, röker, och lyssnar på den tickande köksklockan!!!


Tänkte bädda ner mig i soffan och försöka få några timmars sömn innan man ska upp igen.
Jag längtar faktiskt hem till min lägenhet nu när den är städad och till ett nytt kyskåp!
De ni! Inte känt tidigare att jag längtar...

Måla....har inte rört en pensel nu på 2-3 veckor!
Dax att ta tag i de oxå.

Har idag känt mig hyffsat glad =)

Har nog bestämt mig för vilken tatuering jag ska ha,
tror de blir en fågel.

Man ska känna sig fri som en fågel, hur många gör de?

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0