Nicolina i skolan, nicolina borta

Nu tagit min andra runda med buss till skolan,
sitter nu vid datorn eftersom mitt internet har dött där hemma!
Vafasen! Hur ska jag nu göra med mitt projekt arbete....hm!

Jag är suuuper dupeeer trött jämt.
Sover dåligt, äter dåligt.
Gått ner 3 kilo nu, vad händer.
Ska jag flytta hem för att de ska vända?

Jag är rädd för vad andra ska tycka om saker och ting
det kan jag erkänna...
Varför är man de?

Man borde inte bry sig, men lätt och säg...

Kanske en speciell person gör en för stor inverkan på mig!
Jag är fortfarande så svag när de gäller dig.
Inte bra...kan vara du som får mig att inte vilja prova på nya saker.
Låt aldrig någon annan ändra dina tankar och känslor!
Men vet du inte hur du känner och tänker då är de lätt
att ta efter av andra....

Att åka iväg nu, skulle varit bra...
kanske för alla,,,
 
Skärpning Nicolina, le lite nu! Javisst! =)


Kommentarer
Postat av: alexandra

Meeen beställ internet då ? Det kostar ju mindre än din telefon och nu har du ju fast inkomst.

2010-08-30 @ 18:12:36
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0