People always leave

Dagen har varit ganska bra faktiskt!
Ingen skola, fixade lite ärenden och köpte mig lite nya kläder
för att jag göra mig själv extra glad =)

Men började fundera och just nu känner jag mig inte så speciellt glad....
ledsen och funderar på vilka som är mina vänner....

De har hänt mycket den här sommaren och man varit nere på botten,
de finns vissa människor som man önskat hade varit vid sin sida.
Men ikke! Har gjort något fel så säg de?

Haft hur goa och underbara vänner som helst!
Vi var ett gäng som hänge ihop i flera år och
har verkligen haft så himla roligt tillsammans.

Sen var det precis som att allt försvann.
De började bli bättre för några veckor sedan,
men de känns som att de har vänt igen!

Frågan är varför var det ingen som ville hjälpa mig?
Varför fick man inga samtal?
Varför var man inte längre bjuden på festerna?
Och nu undrar man är de ingen som vill se eller göra mig glad?

Frågan är: varför gör man så?
Och varför gör jag mig själv illa och tänker på detta?
Jo för att jag tänker, jag finns.


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0