Pls! rain go away

Kom igen sluta regna nu så jag kan gå och köpa cigg, hehe!
Har ju ös regnat hela dagen, så många spindlar har jag ej dödat!
Skulle även åkt in till stan och spela biljard om typ en timma,
men jag skiter nog i de.
Får försöka fixa filmkväll istället.
När de väl är dax och sova vill jag inte höra regnet mot fönstret,
man kanske borde fixa öronproppar? hehe.

Jag och Fredric hade hur trevligt som helst i fredags förresten!
Igår var vi på Harrys med Johan och käkade gått =)
Men kvällen slutade inte så bra för mig,
satt hemma hela kvällen och hoppades mest på att något skulle hända.
Efter 03:00 bestämde jag mig för att lägga mig i sängen!
Men hade svårt och somna och vaknade många gånger under natten.

Jag får nog springa över till Hemmakväll som ligger 2 min från mig
om jag ska hitta någon film innan de stänger.
Jag har alltid sån beslutsångest när de gäller saker.
Sen kommer min vän Thang hit!

I miss I miss I guess I miss you...


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0