jo jag vet..

...att det var några dagar sedan jag skrev nu! sorry folks!
Dagarna har bara gått och har inte riktigt förstått
vad jag har gjort. Umgåts en del med vänner...
samtidigt som jag varit mycket själv...



(bild på mig och lillebror, 21:a december)



(jag och lillasyster på julafton)

Hoppas ni haft en bra jul!
Min jul har känts sådär, inget spännande längre.
Snart har vi nyår och jag har inte planerat något alls.
Jag som gillar fester! Men detta året kan typ allt kvitta.

Om 6 månader fyller jag 25!
O som jag känner just nu, vill jag bara iväg på någon
resa istället för att planera någon dunder fest.
Vet ju endå inte vilka jag ska bjuda.
Nästa jul o nyår vill jag också vara borta från Sverige.

Ursäkta om jag låter en aning deppig,
men så känner jag just nu!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0