måste bli en ökning

Ställde mig på vågen och kände att jag skämdes...
Måste bli en ökning, gått ner typ ett halv kilo.
Jag som för några få veckor sedan gick upp ett kilo!

Jag får ofta frågan om hur mycket jag väger eftersom jag är så kort.
Och jag tycker inte om och diskutera om min vikt, jag vet väl om att
jag väger lite och det har jag alltid gjort.
Visst vill jag väga mer och jag försöker men inte mitt bästa.



Trivs jag med min kropp?
- Jag tycker om min kropp, men visst alla har väl komplex för något!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du får börja träna. muskler väger rätt mycket o snyggt är det ;) Sen är det ju bra för hälsan också......

2010-12-14 @ 17:59:28

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0