shalala

Snart är skolan slut och betygen ska sättas!
Hmm...!!! Matten kommer ej att gå bra.
Men jag är mer nyfiken på Pedagogisk Ledarskap och Projektarbetet!
Godkänt vet jag att det kommer och bli,
men jag jag önskar mig högre betyg i julklapp.
Speciellt i Projektarbetet =)

Men vi får se! Man kan inte mer än hoppas!

Bjuder på den här bilden idag som är tagen för något år sedan.
Även om jag är sjuk och hängig så känner jag mig glad.



Min förkylning verkar inte vilja släppa mig!
Har varit förkyld fram och tillabaka i över 2 månader nu!!!
Måste få ett slut på detta, jag blir bara tröttare och tröttare.
Skulle kunna sova hela dagarna om jag fick välja.

En lätt kvällsmat sen Sweet dreams!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0