Tvätt-klant!

Bokat tvättid och slänger in min tvätt i två maskiner, "i de röda maskinerna".
Fyller på med tvättmedel o sköljmedel.
Och därefter kommer jag på att jag har ju inte de "röda maskinerna" idag!
Fick en aning panik och visste inte riktigt hur jag skulle ta mig till!
Så jäkla klantigt!!!

Jag står still i ca 1 min och funderar....
Till slut ta jag ut kläderna och sätter de i rätta maskinerna.
Försöker även ta ut mitt tvättmedel..o nej det var inte så lätt. hahahahaha!

Så jag skyndar mig o fyller på de rätta maskinerna och smyger
ut så fort jag kan.
Men sedan kommer jag på! Stackars person om hon eller han är allergiskt
mot mitt tvättmedel...FÖRLÅT!



Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0