Happy day



Idag känner jag mig glad!
Den 15:de Februari ska jag skylta ett fönster hos butiken Myrorna,
jag ska använda mig av saker de har i butiken.
Och det kommer stå i fönstret i en veckan.

Skoj tycker jag! Hoppas min fantasi är på högsta nivå! hehe.
Jag gör detta för att det är en rolig grej och att tesat mig själv
för att se om jag kan vara kreativ!
Efter detta kommer jag få ett Diplom,
som jag kan ha användning av i mitt CV.

*

Jag funderar på att ta en praktik på 3 månader,
men jag vet inte var. Men just för att få lite erfarenhet
och att något att göra!

Mina stora frågor är just nu:
Vad ska jag använda för Tema/fäger i skyltfönstret?
Var vill jag praktisera?


Kommentarer
Postat av: tina

fan va kul,,,=) hade ja oxå velat göra!!!!!! hörs sen...

2010-02-05 @ 17:32:44
Postat av: alexandra

Eftersom jag inte är i Halmstad då så vill jag ha bilder tack =) Har även bett mamma o gå o kika men några bilder lär hon inte ta =P

2010-02-09 @ 00:53:19
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/
Postat av: Nina

Skänk en tavla till dom som du målat och göra samtidigt lite reklam för dig själv ;o)

2010-02-14 @ 01:08:11
URL: http://ninaesters.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0