Har du någon slags fobi?

Jag tittade på Outsiders
och det kanske ni också gjorde.
Det handlade om skräck mot fett!
Det var en tjej som hade en fobi mot feta människor.
En underlig fobi, men alla är vi olika.

Jag tror inte att jag har någon slags fobi,
men jag ska berätta att jag är lite rädd för vatten.
Eftersom jag inte heller är någon bra simmare,
gör att jag inte vågar bada på djupt vatten.
Jag kan liksom knappt vara under vatten utan att hålla för näsan.
Hehe! Kan jag dyka? absolut inte!



Den här bilden är tagen i en pool på ön Panglao island
i Filippinerna. Det var Johan som tog fotot,
och jag gillar den här bilden skarpt eftersom jag ville
 ha ett foto på mig själv i vatten utan att jag håller min näsa!
Men vågade inte ha öppna ögon!
Jag höll andan i max 3 sekunder sen fick jag nästan panik.
But I did it!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0