aj aj aj

Varit ganska dålig på att uppdatera min blogg senaste tiden!!!
Men tyvärr blir det så när man känner att man inte har så mycket
intressant att skriva om...

De senaste dagarna har jag mest varit hemma.
I helgen festade vi till de lite för min vän Thang
som nu har åkt iväg till New York, Bali, Vietnamn!

Men idag har jag varit lite duktig iallafall =)
Städat en hel del! När man är hemma heltiden märker man knappt
att det är stökigt! Idag var jag ute en sväng och när jag kom hem
märkte jag hur stökigt och skitit vi hade de =/
Men nu är nästintill allt fint!

Nu blir det nattamat!!!

O kan den här snön försvinna någongång,
rätt trött på detta väder...


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0