Barn har underliga tankar... =)

Sådär uppdraget avklarat!
Lekt, lagat mat, gjort efterätt, spelat spel
och byggt en koja!
Tog lite bilder, men när jag skulle sätta in de i dator
tog jag ut sladden för snabbt och alla bilderna försvann!
Hm!...då blir man inte så himla glad...
I guess bad things can happend...

Aja, men mina småsyskon
hade det så trevligt att de inte ville åka hem hehe.

Syster Iza som är 3½ år gammal har inte riktigt
förstått att vi är syskon.
Min fråga var:
vem är philip?
Iza: Det är min storebror
Jag: och Philip är min lillebror
Iza: Nej! Du är Nico, Johans bror!
Say what! hahaha!

Ett annat expempel!
Jag ropade på pappa en gång,

jag: Pappa kan du komma lite?
Iza: Men varför säger du pappa, det är mina pappa. Var är din?
jag: min pappa är din pappa, vi har samma pappa.
Iza: Nej, sluta skoja nu!

Detta hade jag att bjuda på ikväll, nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Iza är min nya idol! :)

2010-01-26 @ 21:56:04

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0