Dagen börjar bra med en trasig toalett!!!



Vaknade runt 10 tiden, går ute o röker.
O sedan tänkte jag gå på toa!
När jag kommer in a badrummet hör jag hur vattnet rinner,
då helt plötsligt började jag fundera på
- har jag varit  på toa idag eftersom den fortfarande låter?
haha!
Nejdå! Vattnet bara rinner och rinner och det går inte att spola...
Jag vet inte hur man fixar sånt här precis!

mm så vad göra man?
Ringer felanmälan! Men de t har ju bara telefon svarare på...
Jag har nämligen en vän till granne, rakt över gatan!
Men han svarar ju inte på sin telefon.
Kan ej koden till hans portdörr så jag kan ju inte knacka på.

Grannen ovanför mig är inte hemma,
vill inte knacka på någon granne som jag aldrig har pratat med.

Ge mig en toa!



Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0