Sleepy time!

Snart är klockan 23:30!
Snart dax för sängen, ska upp och tvätta imorgon kl. 07:00.
Vi samlar alltid på oss en jädra massa tvätt här hemma,
ibland undrar man vad man gör asså! hehe.

Dagens rätt: Ungstekt falukorv med potatismos!
En av Johans favorit rätter.
Jag måste erkänna att jag inte är så förtjust i de,
men idag var det riktigt gott! =)

Imorgon hoppas jag på att det blir stekt potatis, kött och tzaziki.

Bjuder på min önskelista när det gäller kläder
från hemsidan karmaloop med klädmärket Tokidoki =)






Kommentarer
Postat av: jenny pennyy

den sista tröjan va fin :D ohh va ja längta nu tills på Söndag :d Hur smakade maten ikväll:D?

2010-01-13 @ 19:52:30
URL: http://jenny89bengtsson.blogg.se/
Postat av: Nicolina

Hej min vän! Ja det kan jag tänka mig =)

Det kommer säkert bli jätte fint =P om vi får till de så att säg! hehe. Maten blev as goood!

2010-01-14 @ 00:57:54
URL: http://leeelooo.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0