This day, It´s same as the rest...

Då var torsdag igen, ibland går tiden hur fort som helst.
Men många gånger kan det kännas som att 1 dag kan vara i 3 dagar.
Men så känns det kanske oftast när man är uttråkad.

Igår var jag på möte hos Academedia (jobb coach)
Ibland kan det vara ganska intressant, men oftast känns
det ganska onödigt. Men det är iallfall trevligt att träffa lite
nya människor som är i samma situation som än själv.
Glömde även bort min tid hos läkaren igår! Aj aj aj Nicolina!!!
Det där var väl ändå väldigt onödigt.....



Åh jag har börjat på en ny tavla,
som verkar gå åt helvete om man får säga så...
Ville inte alls som jag ville...helt fel färg!
Får nog ta och lägga den åt sidan ett tag,
och börja på en ny istället...

Min målning är bara en hobby,
man måste vara full av energi och ha
fantasi som aldrig tar slut om man vill lyckas ordentligt!
Vilket därför jag föredrar att det stannar som en hobby för mig.


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0