duktiga jag...sömniga jag...

Som jag har kämpat med videon!
Usch! Man kan säg från 3-4 timmars film ner till 25 min!
Det tog mig några timmar att trixa med detta,
och nu får det jädra bli bra.
Kortfilmen håller nu på att sparas ner på datorn,
vilket verkar ta ett bra tag!

Så imorgon hoppas jag att få ner det på youtube,
så mina vänner i Filippinerna kan se vad vi har filmat
tillsammans med dem =)
Det var ju ett tag sedan jag var där, hehe.
Men bättre sent än aldrig =P


Nu är mina ögon riktigt trötta efter all koncentration!



" I miss you all so much, everyday you remind me of something good.
Wish I could go back tomorrow, to feel ur happiness"


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0