Fullt upp men ändå inte

Min dag har ungefär sett ut såhär:

- pratat i telefon
- skrivit papper
- pratat i telefon
- skrivit papper
- postat brev och handlat
- lagat mat
- hälsat på Jenny

A-kassan har tydligen ändrat sina

öppetider för telefon. Man kan brara prata

med handläggare nu mellan 09:00-11:00!

Usch! Vilka dåliga tider! Plus att då ska man stå i kö

en halvtimma också innan man kommer fram...

Så det första jag gör imorgon är att ringa!

 

Dagens rätt: Fläskpannkaka med sallad =)

Det blev ganska gott, men förstår inte varför den såg

ut som den gjorde när jag tog ute den från ugnen...

 

Ni ser! Ser ju inte god ut precis!

Men det var den faktiskt! Men har lyckats bättre förr.

Nu blir det soffan!


Kommentarer
Postat av: Jennie

hejhej! jag har aldrig gillat fläskpannkaka, så nej tack till detta ;) men den är nog helt underbart god för alla andra som tycker om det ;)



kram på dej

2010-01-12 @ 13:31:56
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0