Godmorgon världen!

Nu har klivit upp ur sängen,
tagit av mig pyjamasaen och satt på mig mjukisbyxorna =)
Så himla skönt att sova med pyjamas när det är så kallt!

Inatt satt jag uppe till 02:00 och försökte måla lite,
det gick inte så jätte bra...
Kanske är för att jag inte målat nu på ett tag.
Vill bara att den här tavlan ska bli bra!
Men tror jag började lite fel just på denna...
Skulle tagit bakgrunden först!



Första gången jag målar en kvinnokropp...

Det är faktiskt ganska svårt, men jag vill inte

ha en massa detaljer och heller inte att den ska se perfekt ut.
Eftersom det inte finns några perfekta kroppar!


Kommentarer
Postat av: sara

åhhh va himla fint du målar nicco! riktigt imponerad :D

2010-01-06 @ 16:06:15
URL: http://saranord.blogg.se/
Postat av: nicolina

åh tack, va roligt höra =)

2010-01-07 @ 13:05:36
URL: http://leeelooo.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0