mycket som är tråkigt i livet

- varit på Academedia (arbetsförmedling typ)
- sökt jobb
- Kollat igenom en massa skit papper
- sopat barr 3 gånger!!!

Helt enkelt en ganska tråkig dag.
O skulle behöva göra en massa tråååk till.
Som att städa, diska, laga mat
o ringa A-kassan!
Asså vår julgrann håller på att flippa ut!
Den barrar som bara den!!!
Får sopa flera gånger om dagen,
vill bara slänga ut den!

Jag vill bara åka iväg så man slipper vardagen ett tag...
Hade varit så himla skönt, att sätta sig på ett flyg!



Den här bilden är från ön Palawan i Filippinerna,
ska vara riktigt fint där har jag hört!
O dit ska jag inom 2 år har jag bestämt =)


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0