Roadtrip efter scrapbooking!



Hälsade på min gamla arbetskamrat idag!
Det var jätte trevligt att sitta och prata en massa skit =)
Efter det åkte jag iväg med Jenny, skulle göra henne sällskap
och ge lite råd. Vi ska nämligen göra 2 tavlor till hennes
vardagsrum imorgonen med hjälp av Skrapbooking.
Eller vad fasen det heter! hehe!

Det ska verkligen bli intressant om vi kan få ihop det till något bra,
men det hoppas vi på =)

Föressten det blev verkligen en roadtrip med Jenny.
Tydligen har butiken vid lilla tog med scrapbooking lagt ner
eller flyttat! Men Jenny fick iallafall tag i en adress där den kan ha
flyttats! Men va fasen vi hittade ju inte huset!
Men sedan kom hon på att när hon kör till jobbet brukar hon åka
förbi en sådan butik som ligger i Haverdal!
Så dit fick de bli!!! De hade en massa, svårt att välja
bland alla färger och mönster!
Vi får helt enkelt se imorgon hur det kommer att bli =)

O denna kväll har jag börjat med en tavla,
som inte började bra! Kan inte få till de som jag vill!
Jag måste nog gå en konst kurs eller nåt,
måste lära mig lite teknik! Håller på att bli knäpp...

God kväll!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0