^^Back in day´s^^

För några dagar sedan pratade jag med min farbrors fru på FB.
Hon skickade sedan några bilder på mig som var tagna när jag var runt 16-17 år.
När jag såg bilderna så tänkte jag en av dessa måste komma upp på min blogg.
Här ska ni få se hur jag såg ut! HAHA!



Jajamensan! Jag älskade mitt hår kommer jag ihåg,
och skulle faktiskt än idag tänkte mig att ha det liknande, haha!
Kommer ihåg att en nära vän till mig ägnade många timmars flätande.

Sjukt låga jeans, korta tröjor, pärlor i håret och många armband runt handlederna.
Om vi tänker på idag har jag fortfarande ganska låga jeans, inga pärlor i håret, inga
direkta korta tröjor men utan armband eller klockan går jag inte utan! haha.

Tycker de är riktigt roligt med annorlunda stilar,
men idag vågar jag inte riktigt som förut.
Plus att man börjar ju bli lite äldre nu =)


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0