Badrumsmattan är funnen

Några dagar sedan när packade upp mina saker
och städade lägenheten.
Var badrummet dax och få iordning!
Jag visste att jag hade packat ner min svarta bardrums matta,
men hittade den ej!
Hade redan packat upp allt men ingen badrums matta sågs till??!!
Hur kan något sådant gömma sig i en 1:a?

Jag och mamma hade pratat en del i telefonen om var den kan ha tagit vägen,
jag var rädd till slut att en låda hade försvunnit till tippen!
I 2 dagar funderade jag över var den hade rymt...

En förmiddag gick jag på toa
och skulle slänga något i papperskorgen i badrummet.
O vet ni vad, badrumsmattan låg i den!!!

Mamma hade rätt, när du väl inte letar kommer du att hitta den.
Hahaha!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0