sängen nu!

Ligger nu i sängen och klockan har passerat 24:00.
Den här tisdagen har varit ganska okej
med besök från familjen i Hyltebruk, familjen från Åled och
middag hos Mormor med Lauri.
Han fick smaka på Ungersk mat, roligt =)

Blev dock ingen beach idag,
men förhppningsvis imorgon om vädret vill oss väl!

Vet ni vad! På fredag fyller jag år.
Redan 24, känner mig fortfarande som 20.
Undra vad man ska hitta på och med vem eller vilka.
Jag känner att jag behöver en del nya vänner efter allt som har
hänt på sista tiden.......
Men visst är de inte så lätt som man tror.
Det tar ju tid att lära känna nytt folk.
Fler vänner ska jag önska mig när jag blåser ut ljusen på tårtan, haha!

Jag är helt slut och behöver sova!
Brorsan gör mig sällskap i lägenheten,
skönt med sällskap!

Natti Folket!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0