Tjohejsan!




Blir det bara sämre o sämre väder? vad är detta!
Jag vill ha sol, kanske borde man flytta utomlands om man trivs i värmen! hehe.

Kom hem från en promenad och snart kanske mamma kommer
så vi kan hälsa på mormor en sväng.

Målade nästan klart en tavla igår, usch är ikke nöjd!
Som en vän sa till mig: Dina tavlor är inte så färg glada.
Ne dom är ju inte de =(

Massa mörka färger, få kanske ta och ändra på de!
Frågan är om färgerna visar hur man mår?
Målar man massa mörkt, är man inte glad då?
Målar man glada färger är man lycklig?
Nja ingen aning om detta stämmer, hehe!

Jag känner mig faktiskt mycket gladare än vad jag gjorde för ett tag sedan =)
Men sedan kan det komma dagar där man inte känner för något.


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0